organikirmik encet hava alev gibi benimki yenidoğan değil ama olsaydı zıbın + ince bi alt üst pijama giydirirdim
flowersssss encet havalar çok dengesiz. Zıbın+çorap giydiriyorum bazen soğuk oluyo altına bi pijama giydiriyorum uyurken müslin örtü örtüyorum bazen o kadar sıcak oluyo ki çorabı falan çıkarıp klimayı açıyorum
encet flowersssss ya bizim evimiz güneş almıyo ama sıcağa da çok alıştırmak istemiyorum kararsız kaldım