emine098765 ikrasmommyy maalesef bir tedavisi yok bende 11 yıldır sedef hastasıyım malesef tedavisi yok
kucuksevgilim ikrasmommyy maalesef eşimde Sedef var bizde çok uğraşıyoruz eşim belli aralıklarla solaryuma giriyor mutlaka d vitamini kullanıyor tüm kış yüz için ayrı bişeyler daha kullanıyor sormam lazım kortizonsuz etkili kremler olsa keşke
ikrasmommyy kucuksevgilim ben anca kortizonlu kremlerle geçirebiliyorum başka türlü geçmiyor ama tekrar çıkıyor