papatyaq_ 3 aya kadar sürdü sanırım ama sonradan farkettim ben memede uyutmaya alıştırdığım için öyle oldu sanırım bende çok araştırmıştım sütüm sona doğru az mı geliyor falan diye ama alakası yoktu,hem uyumak için emmek istiyordu hemde uyumak istiyordu o yüzden huzursuzlanıyprdu öyle yapınca hemen kucağıma alıp pış pış yapınca uyuyordu ,şuan daha çok küçük sizde birbirinize alışısınca anlayacaksınız hangisi açlık hangisi uyku sinyali
Kilo alımı iyi bez sayısı iyiyse sütünüze güvenin ❤️