Holmer kullanıyoruz bizde.bel boyun desteği güzel.bebek içinde rahat oluyor.güvenlik kısmında bir çok sertifikası olduğunu okumuştuk ama beni en çok heps.iburada da yapılan bir kullanıcı yorumu etkilemişti.bir baba kaza yaptıklarını, arabanın ciddi hasar aldığını ama bebek arabasının yerinden oynamadığını bebeğin de herhangi bir hasara maruz kalmadığını yazmıştı.bu yorum benim için ikna edici oldu.