doganinannesi_1 Gebelik planlıyoruz. Bu folik asit planlama aşamasında kullanan var mı? Kızıma gebeyken regenesis markasını kullanmıştım suyla yutuluyordu, bu dil altı gibi. Su kullanılmıyor
Gokturkmom doganinannesi_1 İlk defa dil altı folik asit gördüm 😅Ben folidoce kullanmıştım memnundum.🤍