Merhaba oğlum 3 yaşına yeni girdi ve bir anda kekelemeye başladı a aa anne gibi arılar bal yapar derken a aa arıı diyo ilk kelimelerde takılıyo sonra normal cümlesine devam ediyor böyle bi süreç yaşayan var mı lütfen yardımcı olur musunuz deneyimlerinize ihtiyacım var. Dil terapistine gittik ilk etapta gözlemlememizi istedi duruma göre başlayacağız terapiste