Benim ikizlerim 36+1de doğdu . Kızım çıktı, oğlum da 6 gün kaldı yoğun bakımda. Antibiyotik verildi. Solunum sıkıntısından kalmıştı. Sonra çok şükür çıktı. Arkadaşımın kızı 22 gün kaldı yoğun bakımda. Ameliyat vs oldu. O da çok şükür çıktı. Siz içinizi ferah tutun, kendinizi sakinleştirmeye çalışın. Allahın izniyle inşallah çıkar sizinki de.