morbebek Kızlar iki gündür d vitaminine başladık ve iki gündür bebeğim huysuz ağlıyor uyuyamıyor ve gazı var sanırım. Sizce d vitaminiyle alakalı olabilir mi? Bu durumu yaşayan var mı? Değiştirmeli miyim
edabolukbasi morbebek Yapıyor hemde felaket derecede. Ben kestim çocuk rahatladı öyle söylim ne zaman versem çığlık çığlığa ağlıyordu. Muhtemelen içeriği değişmiş.
14032 morbebek bebeğinize iyi gelmemiş olabilir ben 27 aydır oğluma veriyorum bi sıkıntı yapmadı başka bir marka deneyin
edabolukbasi haticeysr0 Benim oğluma yaptı bende o işkenceyi çektirmektense kullanmamayı tercih ettim
haticeysr0 edabolukbasi dokuz aydır kullanıyorum doktor verdi bu damlaların gaz yaptığını duymuştum yapar mı dedim yapmaz demişti 🤷♀️
edabolukbasi morbebek Ben kendi tercihimle kullanmıyorum, bişey diyemem kullan kullanma diye doktoruna sorup başka alabilirsin ama çok gaz yaptı onu söyleyebilirim sadece 😊
zeynepatahan morbebek benim bebeğimde de aynı gaz huzursuzluk uykusuzluk yaptı ama ben devam ettim kullanmaya 3-4 gün sonra normale döndü sabah erken saatlerde emzirdikten sonra verin
nurozerr morbebek saat sabah 10:00’dan önce vermem gerektiğini söyledi doktor ve hani gaz yapmaz dedi ki yaparsa bile ben kullanırım çünkü gelişimi için çok önemli d vitamini
ylnydg morbebek benim kızımda da çok fazla gaz yapmıştı. Devit 3 kullanmaya başladık sorun yaşamıyoruz