kizinaasikbiranne deozge aaa olabilir benim komşumun oğlunun dil bağı vardı kestirmeden tek kelime konuşmadı kestirdiler 1-1,5 ay sonra kelimeleri çıkarmaya başladı
deozge kizinaasikbiranne ya inşallah bizim de öyle olur doktorlar engel değil diyor ama anlamadım ben
kizinaasikbiranne deozge İstanbul Üniversitesi Tıp Fakültesi doktorları konuşamaz dil bağıyla demiş ve gerçektende çocuk 1,5 yaşına kadar tek kelime çıkarmadı o işlemi olduktan sonra 2 ay içinde konuşmaya başladı şu an 2,5 yaşında bayağı konuşuyor
hilalsmz deozge kdicmom Bugün doktorumuza gittik . Zihinsel veya bedensel gelişiminde hiç bir sıkıntı olmadığını bu yüzden çok endişelenmemeniz gerektiğini söyledi. 13. Ayda tek bir kelime bile yeterli olur daha sonra açılır hızlıca konuşabilir dedi. Bir de bu konunun üstüne çok düşmeyin bebekler anlar ve yapmaz dedi 😂 Kitap okumaya bol bol konuşmaya devam . 13. Ayı bekleyeceğiz🙏 Durumu takip ediyoruz yapacak pek bir şey yok açıkçası
kdicmom hilalsmz bence diğer anlattıklarınıza bakılırsa endişe verici bir şey yok geç konuşacak gibi. doktor daha iyi yönlendirir. kitap okurken ve konuşurken bol bol tonlama yapın.
beybilimeybili hilalsmz işitmeyle alakali bir sorun yoksa belki beklemeyi tercih ediyordur. Sizden istediği şeyleri anlamazdan gelin, su mu istedin disari mi cikalim gibi birkac kez soruyla karsilik verin ve onu istediklerini anlatmaya teşvik edin. Zamanla açılır umarim ☺️
minikadam22 hilalsmz benim ki de öyleydi 24 audan sonra kelimeleri arttı şuan 32 aylık herşeyi söylüyor ama hala ne dediğini anlamadığımız zamanlar oluyor ve bizden başkası net anlamıyor ama sorun değil zamanla düzelir 11 ay bende içindeyken çok geç kalınmış gibi geliyor ama aslında şuan ki dönemde çok erkrn çünkü artık kpnuşma yaşı 2 yaştan 3 yaşa gerilemiş ortalama olarak geçen yaaz parkta konuşmuyor diye anneleriyle konuştuğum kaç çocuk varsa hepsi bu yaz konuşuyordu yani hepsi 3-3.5 yaş arasında şuan
hilalsmz minikadam22 merhaba sizin adınıza sevindim 🥰 kaç aylıkken babıldamaya başlamıştı bizim şu an ay hee ehh gibi sesler var