duyguozgl1 13 ay ve 18 ay şuana kadar gözlemlediğim en çok değişim gösterdikleri aylar. Bir günde bambaşka oluyorlar. Bir gün kalkıp gün sonunda bu benim çocuğum mu ne olmuş dediğim oldu 😂 hatta bana kızarlardı hep, durmuyor diyince neyi var diye. Bir gün inatlaşmasını, kendini yerlere atan, bağıran bebemi görünce babam bile dedi ne olmuş kızıma, böyle değildi diye 😂 dedim inanmıyorsunjz 😂Ama o arada düzeliyorlar, duruma göre tekrar rutin oluşuyor sıkmayın canınızı 🌸 kısa bir dönem yoğun yaşanıyor bir şeyler sadece