organikirmik Normalde günde 2 kere dışarı çıkıyorduk bu sıcakta namümkün valla bayılcam 😑 sabahları nasıl vakit geçecek 🤣
YorgunAmaMutluAnne organikirmik bu saatlerde veya ikindiden sonra çıkarsanız rahat vakit geçirirsiniz
sevalkatk organikirmik geçmiyor valla bağarıp duruyor uykusu saati gelsin diye bekliyorum sanki çok uyuyormuş gibi 😂
berengunes Evde çocukla vakit geçmiyor gerçekten üç gün izinliydim evdeydim pertim çıktı sabahın 6 sında uyanıyor bide
organikirmik kirmizibalikbeachte aynı fkgkf eşim evdeyse şey diyor sürekli, hadi oğlum uyku saatin gelmedi mi 🤣 saat daha 10 kgk
kirmizibalikbeachte organikirmik benimkide en ufak şeyde bunun uykusu gelmiş yatır sen bence ayakta duramıyor bak diyor hahahas
organikirmik YorgunAmaMutluAnne bu saatler de aşırı sıcak ve güneşli ya :( balkona derece koydum 30 küsür 🫠
uakbn0_0 organikirmik sabahın köründe kalktıgı için serinde 1 kere cıkıyoruz sonra klima altında bagrıs cagrıs
organikirmik YorgunAmaMutluAnne ankaradayım da bizim semt Türkiye’nin güneşe en yakın semti. Yemin edebilirim ama kanıtlayamam 🤣