Merhabalar sevgili anneler, joie i spin oto koltukları arasında kalıyorum hangisini tercih etsem daha mantıklı olur bilemiyorum. Joie i spin 360 güzel bir seçenek ama sonrasında i spin xl, multiway, max gibi seçenekleri de çıktı. Sizin kullandığınız ve önerebileceğiniz modeli hangisi?