incisell Zmc27 tefal magic tea xl çaycı 4 senedir kullanıyorum bir 14 sene daha kullanırım gibi geliyor inanılmaz iyi
cahillesohbetikestim_ KLORAK bu homendin çaycıları neden adaya veda ediyo nedennnn. Bi çay keyfimiz var be
semgun Zmc27 evet.Yorumlarda da gördüm zaten benimkinin bir üst modeli robotea pro connect.Alirsaniz eğer o da daha kullanışlı olabilir.Bu arada Antepli misiniz?
ucbocekbrccek Zmc27 dört yıkdır arzum kullanıyroum çok memnumum bence küçük ev aletlerinde arzum çok iyi