ipeksiiimom
İyi siz vermişsiniz hemen ilk zamanlar. Ben ilk üç ay içinde 4-5 kilo daha aldım. Onu anca verdim geri. Doğumdan çıktığım kilonun çok az altındayım şu an. Ve VEREMİYORUM. Gram gram gidiyor. Diyetisyen ile çalıştım iki ay ama diyetisyen ara vermek istedi onun da küçük bebeği vardı. Bu ay sadece yarım kilo vermişim. 😞 O yüzden şimdi yarın başka bir diyetisyen ile çalışmaya başlayacağım.
Umarım emzirmeyi bırakınca bir şok daha yaşamam çünkü ben emzirirken vereceğim nasılsa diye hiç takmıyordum aldığım 30 kiloyu 😅
Siz emzirirken yaktığınız kaloriyi akşam yürüyüşü olarak değiştirirseniz muhtemelen sıkı bir diyet dahi yapmasanız gider geri hemen. 🥰