dün Dr.Osman Gönülal’ın youtube yayınını izledim. Aşıları erteleyebiliriz çok sıkıntı değil. Bir 15 gun erteleyelim sonra duruma gore bakarız dedi.
Herkese cevabı için teşekkür ederim. Benim 1 ay daha var aşıya . Bu ay kontrol vardı, ona götürmeyeceğim. Aşı için bakacağım ama yine bu halde olursa götürmem, ertelerim diye düşünüyorum.