Ablam doğum yaptıktan sonra 7 ay emzirdi yeğenimi fakat daha sonra yegenim meme reddi yapıp emmeyi bıraktı. Şu anda 14 aylık ve ablam sabah gögsünden süt geldiğini farketmiş. Şu anda hızlı bir akış yokmuş fakat sütü sağıp vermek 7 ay sonra sağlıklı olur mu diye düşünüyor? Hic basina gelen yada cevresinden boyle bisey duyan varmi