Kızlar emzirirken boğazına süt kaçıyor ve öksürmeye başlıyor bazen direk kusuyor ve sonra öksürmeye başlıyo. Bu aşamada siz direkt olarak bebeği dik mi tutuyorsunuz yoksa yüzüstü mü çeviriyorsunuz? Hangisini yapmak en doğrusu o bi kaç saniye bile nefes alsın diye beklerken aşırı endişeleniyorum