rumeysa_shbs Oğlumu 21 günlükken sünnet ettim şimdi 17 aylık ve pipisi sürekli yapışıyor bu normal mi yoksa kötü bişey mi
maviportakal_ rumeysa_shbs yapışıklığa nasıl müdahale ediyorsunuz benim oğlumda oldu yapışma oluyor ama ne yapmam gerekiyor bilmiyorum
fatmaca1 rumeysa_shbs merhaba geçmiş olsun bu konuda bilgim yok ama, sünneti klasik dikişli şekilde mi yaptılar yoksa klips yöntemiyle mi
rumeysa_shbs maviportakal_ çok yapışmıyor elle açıyoruz ama sonra yine yapışıyor belki yaptığımız da yanlış o yüzden buraya yazdım belki yaşayan bilen vardır die
maviportakal_ rumeysa_shbs bizimki yapıştı bi kısmı doktora götürdüm elle açtılar onlarda arada geri doğru çekin deriyi özellikle duşta ılık suda dedi