Kızım 18 aylık 1 aydır çişi gelince yada yaparken çiş diyor son 1 2 haftadır da kakasını yapmadan hemen önce kaka diyip söylüyor yapınca da rahatsız oluyor ben söylemeden kendisi bezini getiriyor yere yatıyor değiştirmemi istiyor çevremden bi kaç kişi çişini kakasını söylüyor eğitim ver diyor ama bana daha küçükmüş yapamazmış gibi geliyor siz kaç aylık tuvalet eğitimi verdiniz nasıl başladınız sizce tuvalet eğitimini en azından denemelimiyim