Öncelikle lütfen sütünü sür demeyin. Doktor asla önermiyo. Süt bebeğin hastalıklarına göre üretildiği için eski zamanlardan beri insanlar böyle zannediyo daha kötüye gitme riski var.
Her neyse doğduğundan beri bazen ara ara geçse de genel olarak gözpınarlarında ve uçlarında gözyaşı birikiyo pınar kısımlarında çapak oluşuyo bi kaç kez farklı damlalar verildi ama geçmedi o yüzden damlayı önermiyo doktorumuz masaj demişti ben hafif yapıyomuşum Ma 1 ayı geçik bastırarak yapıyorum ona rağmen hiç değişmedi normalmi?
Bem gözmuayenem sırasında doktor bebeğimi gördü kanal tıkalı masajı gösterdi yap zaten 6. Ayda gelceksiniz damla vericem geçmezse dedi bastır baya ama hafif yapma dedi o da