papatya_17 Kızlar oğlumun odası baya küçük havalar da malum baya sıcak artık gece odasının camını üstten açsam gece üşür mü acaba çok sıcak oluyor burnu falan tıkanıyor hava makinasını takıyoruz
organikirmik papatya_17 kedi var evde ama olmasa açardım evet salondaki klimayı açıyorum odayı serinletir umuduyla
koalaaa papatya_17 kapısını açıp başka bi odadan cam acın bence. Hava ordan gelsin direk odadan gelmezse üşütmez bence. Tabi gece kaç derece ne giyiyor onları siz biliyosunuz
Tatlican papatya_17 25 kısa kollu picama ile yatır. Başka odada cam aç ordan serinlik gelir. Bizim ev 26 derece kızımda atlet picama var cam kapalı.
damladll papatya_17 bende bu endişe ile ilk uyuduğu zaman camı açık bırakıyorum artık ben ne zaman yatıyorsam 11-12 o zaman camını kapatıp yatıyorum
aycaunalsimsek papatya_17 ben salonun balkon kapısını hep açık bırakıyorum, Ordan hava geliyor baya, gece üzerini falan çok açtığı için ben bile bazen üşüyorum o yüzden böyle bir yöntem yapıyorum
Lolik papatya_17 İstanbuldayız , özellikle bir hafta 10 gündür cam açık uyutuyorum. Üstünde ya atlet&boxer ya ince bir pijama takımı oluyor. Üstünü örtüyorum ama açıyor sıcağı pek sevmiyoruz ana oğul😄