Kızlar tayinimiz buraya çıktı ve ben çarşıya pazara yürüme mesafesinde iyi bir mahalle bakıyorum. Atakent polis lojmanları aşırı uzak baktım yürüyerek merkeze inmek çok zor sanırım araba yok. 2 çocukla ne kadar merkezde olursam o kadar iyi. Bana mahalle önerir misiniz