Kızlar 3 aylık bebeğim var ve emziriyorum son 2 haftadır da gerçekten beni ağrıdan ağlatan diş ağrım var doktor dolgu yaptı ama ağrısı daha fazla şiddetlendi bende emzirdiğim için parol atıyorum günde 4-5 defa falan o kadar dayanamıyorum randevum cuma günü o güne kadar parolu bu şekilde atsam süte geçer mi bebeğe falan birşey olur mu bilginiz var mı