rabisciceker Bebeğim emiyor,mama kullanıyor ve ek gıda veriyorum. Biz altı buçuk aylık olduk bir rutine alışmak için yaklaşık on güne ihtiyacınız var. Ben sabah uyanınca güne muhakkak anne sütüyle başlatıyorum emziriyorum. Yaklaşık bir buçuk saat sonra klasik bir kahvaltı menüsü hazırlıyorum, yumurta sarısı bir çay kaşığı kadar ev yapımı pekmez (kızım yumurtayı pek sevmediği için pekmezle tat katıyorum siz yapmak zorunda değilsiniz) ve beyaz peynir biraz da pişirdiğim irmiği içine katıyorum. Genellikle iki saat sonra acıkmış oluyor bu defa mama veriyorum siz de ne kadar ölçek kullanıyorsanız o şekilde verebilirsiniz, akşama doğru kendi yaptığım yoğurdu teklif ediyorum eğer yemezse meyve sunuyorum geceleri de hem emzirip hem de mamasını veriyorum. Bu şekilde bir rutin oluşturmaya çalıştım. Bir gün meyve püresi ertesi gün de sebze püresi şeklinde gidiyorum siz hem meyveyi hem de sebzeyi aynı gün de verebilirsiniz. Sebze püresi verdiğim gün özellikle patates haşladıysam muhakkak bir çay kaşığı zeytinyağı ilave ediyorum. Tavsiye ederim ama elbette doktorunuza ve hemşirenize danışmanızı tavsiye ederim her çocuk farklı ve sevdikleri tatlar da 🌸 ağzı hep tatlı iştahı açık sağlıklı olsun inşallah 🩷