Fatmagul6543 tabiki haklısınız bizimde 8 seneydi kaldı 5 ama yapacağınız en mantıklı şey eşinizin işine en yakın yerde ev tutmak çünkü uzak olunca hergun hergun o yol çilesi trafik çok kötü oluyor eşiniz çok yıpranır demete gelirseniz yazın bana yardımcı olabileceğim bişey varsa olurum 🙏