Merhaba hanımlar biraz uzun olacak ama lütfen bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi bebeğim 35 haftalık doğdu düzeltilmiş 6 ay 25 günlük fizyoterapi desteği almamız istendi yaşıtlarına göre geriden geliyor tesadüf eseri osteopati diye bir alanla karşılaştık ve muayene sonucunda kafasına sağ taraftan darbe aldığını bundan dolayı kafatasını kemiğinde milimetrik eğilme olduğunu sol tarafın baskılandığını hatta bunun görme duymayı bile etkileyebileceğini söyledi 4 seansta güzel yol katedeceğini vs söyledi yorumlara baktığımda herkesin memnun olduğunu gördüm yetişkinlere de hizmet veriyor bebeğimde sol kol ve sol bacak sağa göre daha pasif ergoterapist sağ taraftan sesli oyuncak uzattığında baktı ama sol taraftan yaptığında bakmadı kafam gerçekten çok karıştı ne yapacağımı bilemiyorum benzer durumlardan geçenler varsa nasıl bir yol izlemeliyiz