Kızlar bebeğim bugün 27 günlük oldu göbek granülömü vardı bugün hastaneye gtrdm ve gümüş nitrat uygulandı acaba kesin çözüm olurmu aranızda yaşayan varmı bu durumu inşallah iyileşir çok kafama takıyorum pskljm bzldu artık üstelik doğumumla ilgili ayrı sorunlar yaşayınca bebeğimin kimlik süreci biraz uzun sürecek Bnm kimliğimle baktılar ama onunda 3 gün süresi klmş inşallah bugünlerde iyileşir doktora gerek klmz ilk defa başıma geldi çok yıprandım hm lohusalık hmde bebeğimin durumu :((