Merhaba sevgili anneler,
Yaklaşık 2.5 aylık bebeğimle doğduğundan beri emzirmeyi başaramadık maalesef, ben de artık kısa süre önce durumu kabullenip sağarak ilerlemeye çalışıyorum. Merak ettiğim şu; ileriki aylarda verilmesi gereken miktar arttıkça yetiştirebilecek niyim diye düşünüyorum. Şu an öğünlerde 3 saatte bir yaklaşık 110-120 civarı veriyorum, daha fazla versem de içer. Bu ihtiyaç şimdiden 120 ise 4. 5. 6. Aylarda 200 lere doğru evrilecek mi, nasıl yetecek süt diye düşünmekteyim.
Sizler sağım sürecinde hangi aylarda hangi miktarlarda süt içirdiniz öğün başına acaba?