Sürekli ağlıyor ne olsa ağlıyor ben bunu isteme diye ağlıyor istediğini veriyorum ben bunu istemiyordum diye ağlıyor . Açım diye ağlıyor sonra yemiyceğim diye ağlıyor ya bir insan 7 24 ağlar mı ?vallahi bunaldım yoruldum pikniğe gideriz gittik diye ağlar gitmeyiz gitmedik diye .Çözemedim ne yapmam lağzım yoksa delireceğim nasıl yaklaşmam lağzım artık tahammülüm kalmadı bir de iki yaşında kızım var o öğle değil sanki o büyük bu küçük. Ya doğru ağlasa okey sorun. Yol ağzını ayıra ayıra ağlıyor çığlık çığlığa yakında bizi kovarlar apartman dan ben dayanamıyorum artık