Pamukhanim_ beybitolat alaismom evet ben 3 ay kadar kullandım 15. Ayda bıraktık. Doktor bu gibi takviyelerin geçici olduğunu söyledi işe yaradı mi bilmiyorum şöyle onu bırakınca da iştahı aynıydı ama bağışıklık için bence işe yarıyor onu kullanırken çok hasta olmuyordu