Yigitoglum_2 gündüz 3 uyku yaptırmaya çalışıyorum, bebeğim 2 saatte bir beslenmek istiyor öyle alıştı ya süt içiyor benden ya biberon, oyun halısına koyup öykü uyduruyorum şarkı söylerim, arada şarkı açarım, pusete koyup sallarken iş yapıyorum, kucağıma alıp mutfakta bişey yaparken anlatırım ona da, hava iyiyse güneşleniriz, daha böyle 4ay 4 günlüğüz 🌺