aryabebek473_ çocuk kollarından üşümez ki, serin serin yatsın ne güzel işte. Ben zıbın altına şort giydirip yatırıyorum, üzerinede incecik blr müslin o kadar. Nasıl alıştırırsan öyle devam eder, fazla sıcak iyi değil zaten. Ensesi göğsü soğuk değilse üşümüyordur, bazen terleyip te soğuk olabiliyor