2025mucizem Bazen aşırı huysuz bazen sakın diş belirtileri vs yaşıyoruz bazen kendimi tükenmiş hissedyrm herşeye yetsmek zorundymis gibi. Bebeğime birseyı eksik yapsam kendimi kötü anne olarak görüyorum🥺
birbebibirkedi 2025mucizem bebeğim uyudu ve sz önce yaşadığım şeyleri düşünüp ağladım acaba iyi baktım mı neden orda sinirlendim diye düşünüp kendimi yedim kedimi kötü anne ilan ettim sonra düşünüyorum bizde insanız çok normal geliyor bu tepkiler
2025mucizem birbebibirkedi maalesf bazen kızıyorz vicdan yapıyorum snra sende insansın diyip avutyrm kendimi 😥