9 aylık kızım iki gündür 8-3 çalışıyorum 1.5 saat süt iznim var. Kızım tam güne geçtiğimden beri iki gündür emmiyor sadece gece uyurken kabul ediyor ne yapabilirim geçici midir bırakıyor mudur? Çok üzülüyorum iş yerinde sağıyorum ama sütüm çok olmuyor max toplam 30 cc falan acaba sütüm mü kesildi istemiyor mu?