betul3535 Merhaba ikibuçuk ay önce sezeryan doğum yaptım bugün korse aldım giyerken biraz zor oldu ağrı vs yok , kullanan oldumu sezeryandan sonra herhangi bir zarar verirmi çünkü karnımda hala şişlik var ona baskı yapmış oldu.
Hll20 betul3535 ben kullaniyorum canm bi problem yasamadm. Doktor zaten dogumdan 1 hafta sonra takabilirsin diyor
betul3535 Hll20 ya organlar henüz oturmadı diyorlar da korktum bende birşey olur diye peki paydası oldumu göbeğim duruyor öylece