Merhaba bebeğimin doğum kilosu 3630
3 ay 23 günden beri çok az kilo aldı boyu 2 cm uzadı
Şuanki kilosu 9330,ama neredeyse 1 ay olacak almıyor doktorda çok normal olduğunu söyledi ama ister istemez anne sütü verdiğim için yaramıyormu vs diye düşünüyorum zaten 3 ay da bi meme reddi yaşamıştık,çişli bezi de eskiye nazaran daha az
Etrafa ışığı sese odaklanmaktan emmiyor resmen gece 1 kez uyanıyor emmek için genel gelişimi ruh halı vs iyi