betus52 Pazar günü tansiyonum cıktı 16 ya.acilde dil altı verdiler.tansiyon hastası degılım yorgunluk uykusuzluk sanırım bole yaptı.bugunde sag göz üstüm acıyor kapatamıyorum sanki neden olur