Oğlum 10 aylık oldu ismine arada bakıyor arada bakmıyor göz teması kuruyor ama ceee oynuyoruz seviniyor bizi görünce ya da sevdiklerini görünce heyecan yapıyor anne baba teyze hatta annemin adı Hatice hatçe falan diyordu bilinçli bilmiyorum ama ağzından duyuyorduk çocukları görünce çok seviniyor hemen aralarına girmeye çabalıyor arabaların tekerleklerini işaret parmağıyla döndürüyor görüntülü konuşurken işaret parmağıyla kaydırıyor hayır diyince hemen gözüme bakıyor ama işte gel geli anlıyor ama yapmıyor alkış bir ara yapıyordu yapmıyor bay bay da yok bir de isme bazen bakmayınca içim sıkıntıya giriyor niye böyle ben mi çok kafaya takıyorum acaba