Kızlar ayak serçe parmağım çıktı doktor yerine oturttu sargıya aldı. 14 gğn sonra çıkart kontrole gerek yok dedi. Aranızda parmağı çıkan var mı? Kaç gün sonra iyileşti spora başlamıştım tam kilo vermeye başlamıştım şmdi tekrar başlamaktan korkuyorum ne zamana kadar dikkat etmeliyim doktor hiç bilgi de vermedi