Merhaba hanımlar. Pazar gecesi afedersiniz prezervatif yüzünden sıkıntı oldu. 35. Dakikada Ella hapı içtim. Adetime 10 gün kalmıştı. Ama ben 1 buçuk aydır agnucaston hap kullanıyordum meme kistleri için. Şimdi o hap ellanın etkisini azaltmış mıdır. Hamile kalmaktan çok korkuyorum. Pazar sabahı zaten göğüslerim adet olacak gibi hassaslaşmıştı gecesine de bu olay oldu. 10 Haziran da da şeffaf yoğun akıntım vardı yumurtlama akıntısıydı muhtemelen. Ella etkili bir ilaç diye okudum ama tedirginim çok.