angelmommy_ kullanan var mı ateşi ağrı kesicilerden sonra düşüp tekrar yükseliyor elimde bu fitil var versem sorun olur mu
yenibir angelmommy_ zaten doktorlar genelde bunu hep verir çünkü en iyi fitil Paranox ben hiç eksik etmem her zaman bulunur çok işe yarıyı
Gokturkmom angelmommy_ Elimin altında bulunuyor influenza olduğumuzda dirençli ateş olmuştu apar topar hastaneye gitmiştim öncesinde de bu fitilden vermiştim 37 ye kadar düşmüştü hastaneye gidene kadar 🤍
Nsrn1 angelmommy_ deneyebilirsiniz. Paranox S mi? Bebeğiniz kaç kg? Ona göre kg başına 10 mg verebilirsiniz.