3 yaş öncesi bakıcıda olmalı. Kreş düşünme hiç.
Ben 45 veriyorum ankarada. Sigortalı. Ev işi yapmıyor ama yemek yapıyor çocuk uyurken. Çok memnunum. Yaşı genç açıkçası 30 yaşında diye herhalde çocukla enerjisi uyuyor. Öncekiler 45 üstüydü biraz yetişemiyorlardı. Bu bakıcımdan memnunum. Sahibindende ilanla bulmuştum.