gubo Açıkçası hiç zorlanmadım diyebilirim. İlk gün 1 kez tuvalete yaptırabilmiştim. 2. gün öğlene kadar da altına kaçırdı, 1-2 kez tuvalete de yaptı. Öğle uykusundan sonra bir arkadaşım gelmişti. Onun da kızı var 3 yaşında. Annesi onu tuvalete götürdü. Ben de normal bir şekilde “Bak arkadaş da tuvalete yapıyormuş” falan dedim. Ondan sonra hiç altına kaçırmadı. Çişinin geldiğini ve çişini tutma süresini anladıkça tuvalete götürdüm ve yaptı. 6. günden sonra da kendisi yavaş yavaş çişinin geldiğini söylemeye başladı. Şu an 1 ay falan oldu bırakalı.
Bizde süreç bu şekilde ilerlemişti ama her çocuk bir olmuyor. Sizin süreciniz de gayet normal ilerliyor gibi geldi bana 😊