mrscakir morbebek bizim doktorumuz 1 ay sonra vermemizi tavsiye etmişti ama çevremde hastanede bile veren görüyorum. Tercih sizin
cileklitursu morbebek ben doğduktan 1 gün sonra verdim ama çocuk doktoru beni uyardı meme reddi olabilir çok sık verme uyuyunca geri al demişti
mrscakir morbebek ilk haftalarda anne memesi ve emzirme düzeni oturması gerektiği için önermiyorlar, eğer o düzeni oturttuysanız meme reddi falan olacağını düşünmüyorsanız siz bilirsiniz ☺️
cileklitursu morbebek bende olmadı çok şükür ağladığında verdim birde uykuya dalista 1 yaşına girecek uyurken veriyorum onda uyuduktan sonra kendi atıyor ağzından
KendiEvimdeDeplasmandayim morbebek bebeğim emmiyordu hastanedeki hemşireler refleksi gelişsin meme ver dediler ilk gün verdim, sonra bebeğim hiç emmedi 😅