bbk88 oğlum şuan 18 aylık, geçen sene küçük olduğu için uv korumalı mayolar rahat oluyordu, ancak çocuk büyüdükçe kesinlikle işkence haline geliyor, üstünden çıkarmak ayrı dert, üzerinde kalsın diyip kurumasını beklemek ayrı dert, sonra aman hasta olur en iyisi çıkarmak ayrı dert, bidaha giydirmesi ayrı dert 😂 bebekken rahattı konforluydu, şuan ikili takım şeklinde aldım. Genelde h&m tercih ediyorum. Sadece alt şort olarak ta tercih ediyorum. Suda kaldığı 5-10dk falan. Daha sonra ıslak mayoyu çıkarıp altına mayo bez giydirip üzerine de atlet giydirip kumla vs oynatıyorum