Herkese merhaba,
Benim yine deneyimlerinize ve tavsiyelerinize ihtiyacım var.
Ben çocuğuma karşı bazen az sabırlı olup, çabuk yükselebiliyorum. Sonrasında tabi ki üzülüp pişman oluyorum ama bazen bu durum kısır bir döngüye giriyor. Elimden geldiğince öğreterek, anlatarak, durumu izah ederek hareket etmeye çalışıyorum ama bu her zaman geçerli olmuyor. Esneklik gösterebileceğim durumlar da oluyor ama durması gereken yerlerde de durması gerekiyor fakat biz birbirimizle inatlaşıyor oluyoruz. Nasıl davranmamı önerirsiniz? Kızım 4 yaşında. Yeri geldiğinde huysuz, inatçı, her şeyi o yapacak her şeyi. Bunun artıları da var ama beni zorlayan tarafları da. Bu arada bence bu durum daha şiddetliydi büyüdükçe daha bi az dalgalı olmaya başladı ya da ben kanıksadım bilemiyorum 😀 Allah can sağlığı versin, fakat bazen gerçekten çok zorlanıyorum..