Sema345 Yağlı karma bi cildim var avene kullanıyordum ama sanki daha iyisini istiyorum az biraz da kapatıcılığı olsa hiç fena olmaz gibi. Ama lekeye çok meyilli cildim beyaz tenliyim o yüzden bir an çnce almam gerek🥺
tekqueenbenimokey Sema345 avéneden iyisi oldugunu dusunmuyorum piyasadaki cogu gunes kremini denedim ama bence kesinlikle en iyisi. Ben ultra fluid olani kullaniyorum ama kapaticilik istiyorsan cleanance yi deneyebilirsin.
blueberryyy__ Sema345 la roche posey kesinlikle deneyin. Ben her markayı kullandım ama bu krem gibisini görmedim bence bir şans verin
avare Mishha der geçerim 4 yıldır sadece onu kullanıyorum çok güzel aydınlatıyor yüzü bazen fondöten yerine onu kullanıyorum direk üzerine allık ruj tamamdır💃
tekqueenbenimokey mamacitaa_ 950 kanka tl bioderma bende pütürlü durmustu memnunsan devam et asko en azindan eczane urunu
mamacitaa_ tekqueenbenimokey anladiim ya ucuk bi fiyat bekliyordum degilmis, aynen eczaneden aldim 1000 tl ye ben de. Ama cidden pütürlü duruyor pecete parcalari kalmis gibi anlamadim🤷♀️😩 spot benim aldigim hiç sevmedim
avare Sema345 powe block tone pink trendyolda en favorilenlerin ilk sırasında beyazlı pembeli kutusu var la roche posay de var bende ama beğenmedim onu yüzüme bir renk vermiyor missha eşitliyor yüzün rengini
Sema345 avare Peki sizin cildiniz yağlı mı? Ne yapsam bilemexim ya sivilce sorunu da yaşıyorum bende şimdi eczaneye gidip la roshe alacaktım