cennetkusum16 duyguozgl1 doktor kontrolünde söylüyor. Biz 3 damla şeklinde devam ettik ama oceanda değerleri düştü. Pedia D ile devam ediyoruz. Demirede bakılsın onuda kesmiyorlar
duyguerl eslemomss bende bıraktım ama sanırım bırakmamak gerekiyormuş ya tekrar başlamayı düşünüyorum
duyguozgl1 esarbiniyannbaglama Bir damla veren de var üç damla veren de doktor kontrolümüze bir hafta var da o yüzden sordum eski şişe bitti şimdi 600 alacağım
Tugcebb duyguozgl1 bizim değişmedi. 1 yaş kan testlerinden sonra doktor önceki gibi devam etmemizi söyledi. 1 fıs (3damla) aynı şişe