happykids_pera biberonla hiç mama aldı mı, mama alıyorsa acaba mamayı mı çekemiyor olabilir mi ki benim de bebeğim 3 aylık, biberonda 3 numara kullanıyorum artık, önce bi biberon kaşığı ile vermeyi dene istersen sonra biberonun emzik kısmı varya onunla mamayı damlat yavaş yavaş mama geldikçe emmek isteyecektir diye düşünüyorum bi dene istersen