Kızlar haftaya bebeğimin sünneti var tam altı aylık bu yüzden genel anestezi ile sünnet yapacaklarmış.
Devlet hastanesinde yapılacak ve bir gün boyunca aç kalacakmış
Daha önce genel anestezi ile yaptıran var mı bir gün boyunca aç kalacağı için çok üzülüyorum o bir günün nasıl gecirecegiz hastane odasında onu da düşünemiyorum
Sizce yaptırmalı mıyım yoksa başka bir çözümü var mıdır?
Erkek anneleri lütfen yardım edin 😔